بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 2:25 :: نويسنده : پیام عب

برای عضویت رایگان و آسان  بر لینک زیر کلیک کنید

 

iranom.loxblog.com/member.php

 

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, :: 17:2 :: نويسنده : پیام عب

رشد داشتن در بدنسازی در گرو عوامل خاصی می باشد؛ همان طور که برای رسیدن به هر هدفی باید ملزومات آن را فراهم کرد، برای اینکه بدنساز خوب و بزرگی باشید لازم است به مواردی خاص توجه کنید که چند نمونه از مهم ترین ها را اینجا می خوانید.
● ژنتیک
این عامل تعیین می کند که چه نوع رژیم غذائی و شیوه تمرینی را باید برای موفقیت خود به کار ببندید.
● برنامه تمرین
وابسته به نیازهای خاص فیزیکی خود به برنامه ای اختصاصی جهت تمرین نیاز دارید. شیوه و برنامه تمرینی که آن را اجراء می کنید باید بر مبنای تمامی نقاط ضعف و قدرت بدن تان طراحی و تنظیم شده باشد. با پیروی و تقلید از برنامه تمرین قهرمان مورد علاقه خود نمی توانید در هیچ مسابقه ای قهرمان شوید.
● رژیم غذائی
باید یک برنامه غذائی داشته باشد که در فصل خارج مسابقات بر حجم عضلات بدن اضافه کند. سخت ترین مبارزه برای یک بدنساز یافتن رژیم غذائی درست در دوره حجم و مسابقات است. چنانچه از بدنسازان سئوال کنید که سخت ترین بخش تمریناتشان کجاست، ۹۹ درصد از آن ها به خوردن و رژیم غذائی اشاره خواهند کرد. رژیمی که شما باید رعایت کنید چیزی است است که با آزمون و خطا مشخص می شود بنابراین باید با تفکر و هوشمندانه همه چیز را زیر نظر بگیرید.
● مکمل های غذائی
به ندرت بدنسازی را پیدا می کنید که تا به حال از مکمل های غذائی استفاده نکرده باشد. شما باید به آنچه می خورید، فاز تمرینی که در آن هستید و هدفی که دنبال می کنید توجه کنید تا بتوانید برنامه خوبی برای انتخاب و مصرف مکمل های غذائی داشته باشید.
● تمرینات هوازی
تمرینات هوازی که تقویت کننده سیستم قلبی ـ عروقی در بدن هستند باید بخشی از برنامه های تمرین شما چه در دوران حجم و چه در دوران مسابقات باشند. بزرگ ترین بدنسازان دنیا چه در گذشته و چه امروز همواره تمرینات هوازی را در برنامه های تمرین خود جای داده و می دهند بنابراین نیازی نیست که با ترس از تحلیل رفتن عضلات از اجراء تمرینات هوازی که بسیار سودمند هستند خودداری کنید. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, :: 16:3 :: نويسنده : پیام عب

تمرینات کششی و انحطافی را می توانید هر زمانی از روز انجام دهید. صبحها بعد از خواب، و شبها قبل از خواب این تمرینها توصیه می شوند. توجه داشته باشید که بهتر است هنگام انجام این تمرینات معده خالی باشد. پس تمرین ها را چند ساعتی قبل یا بعد از صرف غذا انجام دهید. همچنین قبل از شروع به انجام آن، سعی کنید با مربی یا پزشک خود در مورد آن مشورت کنید.نکته مهم دیگر اینکه، این نرمشها را مرتبا" انجام دهید. برای مثال سعی کنید آنرا در برنامه روزانه خود جای دهید.
۱) کشش عضلات زیر ران
پاهای خود را با عرض زیاد از هم بازی کنید. از یک سمت توسط یک پا سعی کنید بنشینید – پا را از زانو خم کنید در همین شرایط ۸ تا ۱۰ ثانیه بمانید. حداقل سعی کنید که این حرکت را ۵ مرتبه برای هر پا انجام دهید.
۲) کشش کمر تا زیر بغل
پاها را تا حدی بیش از اندازه شانه ها از هم باز کنید و به مانند شکل بایستید. یک دست خود را به کمبر تکیه دهید، دست دیگر را به بالا ببرید. سپس خود را به سمت دستی که به کمر تکیه داده شده است طوری خم کنید که احساس کشش را از کمر تا زیر بغل دست دیگر حس کنید.
در این شرایط ۸ تا ۱۰ ثانیه بمانید، سپس دستهایتان را عوض کنید. این حرکت را دست کم ۵ بار برای هر سمت تکرار کنید.
۳) کشش عضلات پشت ران
برروی سطح زمین بخوابید. پای چپ خود را از زانو تا کنید و به سمت بالا نگه دارید. در این حالت پای راست را نیز بروی زانو به اندازید. دو دستتان را به پشت ران پای چپ غلاب کنید. سپس با دو دست پای چپ را طوری بکشید که فشار و کشش را در پشت ران راست خود احساس کنید. زمان اجرای این حرکت نیز ۸ تا ۱۰ و پنج مرتبه برای هر پا توصیه می شود.
۴) کشش روی ران
بایستید. طوریکه پاهایتان از هم زیاد فاصله نداشته باشند. سعی کنید تا حد امکان صاف بایستید. سپس یکی از پاهای خود را از زانو خم کنید و به پشت ببرید. در این حال با دو دست پاهی خود را از پشت بگیرید و آنرا آرام آرام به بالا و سمت بدنتان بکشید. سعی کنید که تعادل بدنیتان بهم نخورد.زمان اجرای این حرکت نیز ۸ تا ۱۰ و پنج مرتبه برای هر پا توصیه می شود. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, :: 15:41 :: نويسنده : پیام عب


 

) راست بایستید
پاها را در وضعیت کنار هم قرار دهید. شکم کاملاً کشیده باشد. در قسمت پشت، نباید کمترین خمیدگی وجود داشته باشد. دستها را به موازات بدن قرار دهید و دو بازو را به پهلو بچسبانید. آرنج را کمی خم کنید. سر در این تمرین، راست و نگاه به جلو است.
۲) اجرای حرکت
دستتان را در قسمت آرنج کاملاً خم کنید و دوباره به حالت اولیه برگردانید. هر دو دست را همزمان یا به نوبت حرکت دهید. بازوی شما هیچ حرکتی نمی کند. آنها به موازات بدن باقی می مانند؛ یعنی در حین خم کردن دست، به سمت جلو خم نمی شوند. بالاتنه نیز حرکتی نمی کند. نباید در پشت بدن کمترین خمیدگی ایجاد شود. سر در این تمرین، همواره راست و نگاه به جلو است.
۳) حرکات قدرتی
● تمرینهایی برای همه ماهیچه های بدن
تمرینها را کاملاً صحیح انجام دهید تا فشار زیادی به ستون مهره ها و مفاصل وارد نشود. کیفیت بر کمیت ترجیح داده می شود. سعی کنید تعداد تمرینات پیشنهاد شده، را در یک برنامه منظم انجام دهید. فراموش نکنید که ابتدا بدنتان را گرم کنید و چند دقیقه در همان مکان بدوید. سپس شروع به ورزش کنید.
تمرین ۱ ) برای باسن و ران
پاها را باز کنید. بالا تنه را به سمت جلو خم کرده و دستها را به سمت جلو دراز کنید. اکنون باسن را تا زانو پایین بیاورید. در این حالت می توانید پاهایتان را ببینید. این تمرین را ۳ بار هر بار ۱۰ مرتبه تکرار کنید. استراحت کوتاهی هم بین ورزش در نظر بگیرید.
تمرین ۲ ) برای ماهیچه های جانبی پا
برای شروع این تمرین، دستها را بر روی ران قرار دهید. حال یکی از پاها را مطابق شکل بالا ببرید و پایین بیاورید. اما نباید پا روی زمین قرار بگیرد نوک پا نیز باید به سمت جلو باشد. روزی ۳ بار و هر بار ۱۰ مرتبه این تمرین را انجام دهید. هر بار پایتان را عوض کنید.
تمرین۳ ) برای ماهیچه سه سر بازو
بنشینید و خودتان را روی پاهایتان بلند کنید. دستها را به عرض باسن باز کنید و زیر بدنتان قرار دهید. نوک انگشتان باید به سمت جلو باشد. الان شما یک پل درست کرده اید. حال دستهایتان را خم کنید و دوباره دراز کنید. در این حالت، باسن نباید بر روی زمین قرار بگیرد. این تمرین را ۳ بار در روز و هر بار ۱۰ مرتبه انجام دهید.
تمرین ۴ ) برای ماهیچه های پشت
بر روی شکم بخوابید . پا و دست مخالف را تا چند سانتی متر بالا ببرید. در حالی که به زمین نگاه می کنید، شکم و نوک انگشتان را بکشید. این تمرین را ۳ بار و هر بار ۱۰ مرتبه انجام دهید.
تمرین۵ ) برای ماهیچه های کنار بدن
در حالی که پاها را جمع کرده اید، به پهلو بخوابید و روی آرنجتان تکیه دهید. قسمتی از باسن را که به سمت بالا هست، کمی به جلو خم کنید. طرف دیگر باسن را که روی زمین قرار دارد، چند سانتی متر از زمین بلند کنید. آن را کمی بالا نگه دارید و دوباره آهسته پایین بگذارید. این تمرین نیز مانند تمرینهای قبل روزی ۳ بار و هر بار ۱۰ مرتبه انجام دهید.
 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, :: 15:28 :: نويسنده : پیام عب

▪ تئوری قدیمی: انجام تمرین بشین پاشو با تعداد بالا بهترین روش برای کوچک کردن باسن است.
▪ تئوری جدید: رژیم غذایی و تمرینات کاردیو موثرترین عوامل در این زمینه هستند.
تنها کاری که تمرین بشین پاشو می کند، این است که تا حد مرگ خسته تان میکند. برای کوچک کردن باسن، باید خوب غذا بخورید و تمرینات مخصوص و مفید برای باسن را انجام دهید. اگر این تمرینات را به درستی انجام دهید، فقط کافی است که ۲ یا ۳ ستِ از ۲ یا ۳ تمرین باسن به انتخاب خود انجام دهید. فقط کافی است که در هنگام انجام تمرینات روی عضلات مورد نظر تمرکز داشته باشید. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, :: 15:26 :: نويسنده : پیام عب

▪ تئوری قدیمی: کرانچ شکم سنگین بهترین روش برای ۶ تکه کردن است.
▪ تئوری جدید: تثبیت و متعادل کردن تمرینات بهترین راه ممکن است.
با اینکه خیلی از افراد از کرانچ شکم (دراز نشست) سنگین برای ۶ تکه کردن اسفاده می کنند، با اینکار فقط شکم خود را کلفت تر می کنند، و به جای اینکه کمک کند تا لاغرتر و فرم دارتر به نظر بیایید، دور کمرتان را افزایش می دهد. دلیل آن این است که افزایش وزن، باعث بزرگ شدن اعضاء می شود. درمورد شکم، بزرگ شدن و رشد عضو کافی نیست، فرم گرفتن و باریک تر شدن آن مورد توجه شماست. بهترین کار این است که از تمرینات تثبیت کننده استفاده کنید که روی همه ی فیبرهای موجود در شکمتان کار خواهد کرد، و نتیجتاً کالری بیشتری سوزانده و لاغرتر به نظر خواهید آمد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, :: 15:25 :: نويسنده : پیام عب

▪ تئوری قدیمی: برای ماهیچه سازی، به هیچ وجه نباید تمرینات کاردیو انجام داد.
▪ تئوری جدید: دوره ی تمرینات کاردیو شدید با آنتراکت، عضله سازی را سرعت میدهد.
با اینکه انجام تمرینات کاردیو برای چندین ساعت در روز می تواند از عضله سازی جلوگیری کند، چند جلسه در هفته انجام تمرینات شدید کاردیو با آنتراکت، متابولیسم بدنتان را بالا می برد که باعث می شود سریعتر عضله سازی کنید—البته به شرطی که بیش از مقداری که می سوزانید، کالری مصرف کنید. تمرینات کاردیو همچنین برای سالم نگاه داشتن قلب و تنظیم جریان خون مفید است. تنظیم بودن جریان خون باعث می شود که موادغذایی بهتر به بافت های عضلانی بدن برسد و آنها را قدرتمندتر کند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, :: 15:23 :: نويسنده : پیام عب

▪ تئوری قدیمی: بهترین راه برای ماهیچه سازی این است که تا می توانید بخورید.
▪ تئوری جدید: فقط باید چند صد کالری بیش از میزانیکه برای ثابت نگاه داشتن وزن میخورید، به برنامه ی غذاییتان اضافه کنید.
بااینکه متد قبلی به افزایش حجم عضلانی بدن کمک می کند، اما میزان قابل توجهی چربی نیز به آن می افزاید. همه می دانند که چربی سوزی چقدر دشوار است، از اینرو بهتر است که از همان اول اضافه وزنتان را تحت کنترل بگیرید. درست است که با استفاده از متد جدید نمی توانید به سرعت حجم ماهیچه ها را افزایش دهید، اما مطمئن باشید که هر آن چه به وزنتان اضافه می شود، ماهیچه ی خالص است. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, :: 15:21 :: نويسنده : پیام عب

▪ تئوری قدیمی: بهترین راه برای فرم دادن هیکلتان، استفاده از وزنه های سبک در تعداد تکرارهای زیاد است.
▪ تئوری جدید: با استفاده از وزنه های سنگین در تکرارهای کمتر، بهترین نتیجه را خواهید گرفت.
فرم دادن به هیکل با این روش امکان پذیر نمی باشد. برای اینکار باید چربی بسوزانید که این هم با رژیم غذایی و تمرینات کاردیو نتیجه می دهد. بلند کردن وزنه های سنگین، علاوه بر بالا نگاه داشتن متابولیسم بدن، باعث آزاد کردن میزان بالاتری از تِستوسترون می شود و تحریک ماهیچه ها را نیز افزایش می دهد. با این کار احتمال از دست دادن حجم عضله ها، که در افرادی که رژیم های غذایی هیپوکالریک دارند متداول است، را نیز کاهش می یابد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, :: 15:16 :: نويسنده : پیام عب

هر روز مطالب و اطلاعات جدیدی در رابطه با افزایش قدرت، سرعت و چالاکی و بهتر کردن فرم بدن از گوشه و کنار دریافت می کنیم. تئوری های جدید ورزشی همه با تحقیقات جدید روی کار می آیند؛ برخی از آنها موثر و کارآمد هستند، اما سایر آنها بی اثر هستند. در موارد بسیاری، متد کلی تغییری نمی کند، و فقط تئوری های پشت این متد کلی هستند که تغییر می کنند. در اینجا به چند نمونه از این تئوری ها که در سالهای اخیر اصلاح شده اند، اشاره می کنیم.
● طول مدت دوره های کاردیو (قلبی عروقی)
▪ تئوری قدیمی: برای رسیدن به مرحله ی چربی سوزی باید حداقل ۲۰ دقیقه تمرینات کاردیو انجام دهید.
▪ تئوری جدید: دوره ی تمرینات شدید با آنتراکت، ۲۰ دقیقه یا کمتر طول می کشد و متابولیسم بدن را بیش از هر نوع تمرین کاردیو دیگر، افزایش می دهد.
استدلال پشت این تغییر این است که هر چه بافت های بیشتری در طی تمرین تخریب شود، انرژی بیشتری برای ترمیم آنها لازم دارید—خیلی بیشتر از زمانی که تمرینات را معتدل و ملایم انجام داده باشید. این به این معناست که با این روش کاردیو، قادر خواهید بود متابولیسم بدنتان را برای ساعت ها پس از تمرین نیز همچنان بالا نگاه دارید. که در این حالت چربی بیشتری نسبت به زمانی که پس از ۲۰ دقیقه تمرین به مرحله ی چربی سوزی برسید، خواهید سوزاند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, :: 15:13 :: نويسنده : پیام عب

لی پریست بدنسازی با بازوهای ۲۱ اینچی، ۱۰ نکته تمرینی را برای عضلات بازو یادآور شده است که خواندن آن، به بدنسازها پیشنهاد می شود.
۱) برای هریک از عضلات جلوبازو و پشت بازو ۲۰ ست تمرینی اجرا کنید. ۱۶ ست حداقل می باشد و برای هر حرکت ۴ تا ۶ ست را در نظر بگیرید.
۲) پس از اجرای کامل حرکات گرم کردنی تا حد ممکن با وزنه سنگین تمرین کنید و تکرارهایتان را در محدوده ۶ تا ۸ اجرا کنید.
۳) به صورت هرمی در هر ست بر مقدار وزنه تمرینی تان بیفزائید اولین ست تان می بایست سبک ترین و آخرین ست تان می بایست سنگین تر باشد.
۴) هیچ وقت با اجرای حرکات گرم کردنی بیش از حد و یا رسیدن به خستگی نهائی عضله در یکی دو ست اول خودتان را خسته نکنید و در عوض نیرو و انرژی تان را برای آخرین و سنگین ترین ست نگه دارید.
۵) در صورت امکان هر ست را تا خستگی عضلانی ادامه دهید. دو تکرار آخر را با استفاده از تکنیک تقلب (ضربه زدن) انجام دهید و از حریف تمرینی تان نیز بخواهید تا در اجرای دو تکرار اضافه به شما کمک کند.
۶) در موقع بلند کردن وزنه به صورت انفجاری عمل کنید ولی در هنگام پائین آوردن وزنه به صورت آهسته و با کنترل در صدد بهره مندی از مقاومت منفی در مقابل وزنه برآئید.
۷) هیچ وقت حرکت را به صورت صددرصد دقیق و عاری از هرگونه تقلبی اجرا نکنید. چون بعضی اوقات لازم است تا با تقلب وزنه سنگین تری را بلند کنید. بنابراین نحوه تقلب کردن در حرکت را یاد بگیرید و باز با همین وجود فشار را بر بروی عضله درگیر متمرکز سازید.
۸) به محض این که توانستید با یک وزنه ۸ تکرار را اجرا کنید بر مقدار وزنه تمرینی تان در آن حرکت بیفزائید. اگر نتوانستید حداقل ۵ تکرار را اجرا کنید (حتی با کمک حریف تمرینی) پس به احتمال بسیار زیاد وزنه تمرینی تان سنگین است.
۹) تا حدممکن از کمک حریف تمرینی تان به منظور افزایش انگیزه و کاهش ریسک آسیب دیدگی بهره مند شوید.
۱۰) در زمان اجرای برنامه تمرینی از یک ریتم حرکتی مناسب پیروی کنید. برای نمونه بلافاصله پس از اتمام ست حریف تمرینی تان، ست خودتان را شروع کنید. البته به جز سنگین ترین ست. هرگز بین ست ها بیش از ۳ دقیقه استراحت نکنید. استراحت کمتر از ۲ دقیقه برای حداکثر حرکات ایده آل ست. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, :: 16:18 :: نويسنده : پیام عب

متولد ۲۴ مارس ۱۹۶۲ در هاستن – تکزاس.
کار خودش رو در سال ۱۹۸۹ با نام Texas Red در لیگ متوسط USWA آغاز کرد …

اولین مسابقه ش رو در مقابل بروزر برادی انجام داد و برد.

سپس به Master Of Pain و The Punisher (ادب کننده) تغییر نام داد.
اون اولین قهرمانیش رو در اون لیگ تونست با نام Master Of Pain با شکست جری لولر (گزارشگر فعلی RAW) در ۱ آوریل ۱۹۸۹ به دست بیاره که نام قهرمانی USWA Unified Heavyweight Title بود.
۵ اکتبر همون سال در همون لیگ The Punisher تونست USWA Texas Heavyweight Champion بشه.
اواخر سال ۱۹۸۹ Mean” Mark Callous” شخصیت جدید World Championship Wrestling(WCW) شد.
در ابتدا اون هم تیمی Dan Spivey در تیم Sky Crapers شد و جانشین Sid معروف شد.
ولی اون در WCW هم زیاد دووم نیاورد و درنوامبر ۱۹۹۰ با WWF قرارداد بست.
شروع اون در WWF در سوروایور سیرس ۱۹۹۰ بود.
UnderTaker برای اولین بار در تیم Ted DiBiase با نام Million Dollar Team تونست Dream Team رو که برت هارت هم در اون بود شکست بده.
UnderTaker به وسیله ی دفن جاردین کچ حرفه ای رو آموزش دید.
نام همسرش سارا هست که مدتی هم در WWF بازی میکرد.
ازدواج اون ها در ۲۱ جولای صورت گرفت.
قدش ۲ متر و ۸ سانتی متر هست.
وزن بدنش هم ۱۴۷ کیلوگرم.
—————————————————————————————————
همون طور که شاید بدونید UnderTaker یکی از افسانه های WWE هست و WrestleMania Legend بهش میگن چون ۱۳ رستل منیا شرکت کرده و همه رو برده.
البته اگه ببازه باز هم افسانه میمونه.

۱ – اولین رستل منیا که شرکت کرد سال ۱۹۹۱ رستل منیا ۷ بود.
اون با کمک پال بیرر(Paul Bearer) در روز تولدش در لوس آنجلس-کالیفرنیا تونست Hacksaw” Jimmy Snuka” رو شکست بده.
البته تقلبی صورت نگرفت و بیرر منیجر بود.

۲ – ۵ آوریل ۱۹۹۲ در رستل منیا ۸ در ایندیا پلیس-ایندیانا تونس Jake Roberts رو شکست بده.
بیرر این جا هم منیجر بود.

۳ – ۴ آوریل ۱۹۹۳ در رستل منیا ۹ در لاس وگاس-نوادا تونست Giant Gonzalez رو شکست بده.
هاروی ویپل من منیجر گنزالس و بیرر منیجر UnderTaker بودند.

۴ – ۲ آوریل ۱۹۹۵ در رستل منیا ۱۱ در سیویک سنتر-هارت فورد تونست کینگ ******گ باندی رو شکست بده. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, :: 16:11 :: نويسنده : پیام عب

نام : John Felix Anthony Cena
تاریخ تولد : 23 آوریل سال 1977
محل تولد : West Newbury, Massachusetts, USA
قد : 1 متر و 85 سانتی متر
وزن : 240 کیلو
لغبها : Prototype - Dr. of Thuganomics - The Franchise - The Marine
دوستان صمیمی سینا : Rendy Orton - Jhony Nitro

دانستنی های در مورد جان سینا :
یکی از خصوصیات خوب جان سینا این است که نام پدرش که جان سینا است را روی خودش کذاشته اسن که نشان از دوست داشتن زیاد پدرش است
او بزرگترین پسر خانواده است و نام 4 برادرش : Matt - Sean - Boog و Dan
وی موسیقی راک کلاسیک را دوست دارد
یکی از دوستداران پروپا قرص کارتون انیمیشن است
اکنون ساکن Tampa Florida است


خلاصه ای از زندگی جان سینا :

جان فلیکس آنتونیو سینا در 23 آوریل سال 1997 در کشور آمریکا و درغرب نیو باری در نزدیکی یک قبیله ی سرخ پوست به دانیا آمد . زمانی که وی دانشجو بود علاقه ی زیادی به فوتبال داشت و در کنار آن به ورزش بدنسازی و رانندگی اتوموبیل لیموزین می پرداخت
دکتر اقتصاد (جان سینا) کشتی کج را در لیگ UPW شروع کرد و از انجا تبدیل شد به یک کارکتر
اولین مسابقه ای که سینا در WWE انجام داد در تاریخ 27 ژوئن سال 2002 در مقابل کرت انگل بود که نهایتا آن بازی را به انگل وگذار کرد
در سال 2004 شخصیت سینا شهرت بیشتری پیدا کرد چون در مسابقه ی سر کمربند United State با بیگ شو پیروز شده هر چند که این قهرمانی زیاد طولی نداشت اما او پیشرفت زیادی کرد ولی در یک مسابقه با کارلیتو هم شکین خورد و علت شکست او هم زخمی بود که از طرف Body Guard های کارلیتو در قبل از مسابقه به پهلوی سینا وارد کرده بودند
در سالهای 2005 و 2006 سینا با چند تا از سوپراستار های WWE دشمنی پیدا کرد که نام های آنها به ترتیب : John Bradshaw Layfield و Chris Jericho و مربی آن زمان راو Eric Bichof بود و در اوخر هم با Edge و Umaga دشمنی پیدا کرد
در اواخر سال 2006 و اوایل سال 2007 سال بزرگی برای سینا بود چون که سینا دخالت کرد در یک مسابقه با خواننده بزرگ Britney Spears البته بدون سوپراستار بزرگ موسیقی رپ Kevin Federline . سینا آن مسابقه را با شکی تمام کرد زیرا که Umaga به کمک Kevin Federline آمد . اما در یک شب بعد سینا در رخت کن ضربه ی سنگینی به Kevin Federline وارد آورد و در سال 2007 سینا با بهترین چهره اولین کسی را که شکست داد Samoan Bulldozer یعنی Umaga بود و بعد از آن سرباز محکومین زنجیری (سینا) خود را در یک تیم با شاون مایکل اجین کرد و به سوی شکست Tag Team Champion یعنی Edge و Rendy Orton رفتند و پیروز هم شدند .
جان سینا در سال 2006 در فیلم مارین بازی کرد و او نیز بیان کرده است که به زودی در یک فیلم دیگر به همراه یکی از بزرگترین کشتی کج کارهای WWE به نام Triple H بازی خواهد کرد . 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

اصول اساسی تمرین بدن سازی كه بازدهی تمرین را بالا می برند عبارتند از:
اصل اول :حركات و تمرین مناسب و استفاده از بهترین وموثر ترین وسایل از ویژگی های تمرین به حساب می آید .
اصل دوم :انطباق بدن با تمرین :وقتی كه بدن با تمرین سازگار نباشد موفقیتی وجود ندارد.
اصل سوم :اضافه بار:وقتی بدن به فشار وزنه عادت كرد به تدریج وزنه را متناسب با سطح قدرت عضلات افزایش دهید .
اصل چهارم :تنوع پذیری :یكنواختی تمرین باعث بی تفاوتی عضلات به تمرین می شود به همین علت سعی كنید برنامه تمرین و حركات را تغییر دهید .
اصل پنجم :برگشت پذیری :این اصل می گوید كه پس از قطع تمرین این احتمال وجود دارد كه بدن و عضلات پرورش اندام كار سازگاری خود را با تمرین از دست بدهند .
اصل ششم :ویژگی های فردی :در انتخاب تمرین و حتی رژیم غذایی باید به ویژگی های فردی و ژنتیكی توجه داشته باشید .

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, :: 15:48 :: نويسنده : پیام عب


بدنسـازی بهتـرین ورزش دنیـا و پایه و اساس پیشرفت در هر ورزش میباشد و برای پیشرفت در آن باید به
( ۴چهار اصل) مهم که هرکدام به شاخه های دیگر تقسیم میشوند توجه کافی داشت.

چهار اصل عبارتند از:
۱- تغــذیه صحیـح
۲- تمــرین درست
۳- استراحت لازم
۴- تمرکــز کـافـی
چنانچه به اصول یاد شده توجهی نکنیم مسلما پیشرفت ما کمتر خواهد شد. کسانیکه بخواهند در این رشته به موفقیت دست یابند برای هر یک از اصول نامبرده بطور دقیق برنامه ریزی کنند.
شاخص هایی که باید به آنها عمیقا بیاندیشیم عبارتند از:
۱- هدف ما از ورزش بدنسازی چیست؟
۲- از وضعیت آناتومی خود در موقع شروع عکس گرفته و پارامترهای عضلانی خود را یادداشت کنیم.
۳- بـا چـه وسـایلــی شــروع و به آن ادامه دهیـم.
۴- چه محیطی را برای ورزش خود انتخاب کنیم.
۵- چـه سـاعتــی در روز بـه ورزش بپـــردازیـم.
۶- درطول شبانه روز چند ساعت استراحت کنیم.
 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
موضوعات
پيوندها